August 22nd  -  367 notes  -  J

taetiseo new leader, everyone xD

reblogged 6 hours ago  (© soehyun)
# lol # seohyun
August 21st  -  827 notes  -  J
reblogged 2 days ago  (© obtuxe)
August 19th  -  3 notes  -  O
Anonymous said:
give me your url

sure, take ittt (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Buttaerfly

answered 3 days ago
August 19th  -  26,930 notes  -  J

homolesbians:

becausetreasons:

Lesbian characters wearing maroon jackets with black leather sleeves.

Shit is this the new uniform??

Attention all lesbian personell! New uniform regulations are in place as of August 14! SIGNAL BOOST!/

August 19th  -  3,574 notes  -  J
reblogged 3 days ago  (© oranjess)
August 18th  -  61,399 notes  -  O
Anonymous said:
How did you discover you liked girls

turklet:

i looked at a girl and i was like nice

answered 4 days ago  (© turklet)
# lol # yep
August 16th  -  2,598 notes  -  J

Taeyeon’s chinese nickname

reblogged 6 days ago  (© kakkaiwa)
August 14th  -  0 notes  -  O
Anonymous said:
i've been following you since forever and i really love your blog even if Taeyeon is not my bias, I want to talk to you off anon but i don't know :(

Thank you for loving my blog ;A; .. and If you want to chat, come and talk to me, I reply privately when someone wants to talk to me about random things, don’t be shy and come off anon <3 :D

August 14th  -  1,063 notes  -  J
reblogged 1 week ago  (© likeoscar)
August 14th  -  146,268 notes  -  O

jowji:

if you ever think about sending me an ask and decide not to cause “oh she doesn’t care” or “oh I don’t want to bother her” literally I’m the loneliest piece of shit you can find and would still love you if you sent me the word nuzzle over and over again

August 14th  -  693 notes  -  J
August 14th  -  2 notes  -  O
Anonymous said:
lmao /tagged/favefave

yeah.. i’m kinda obsessed with that lol

August 14th  -  25,454 notes  -  O

¿Sabías que ser ignorado produce la misma reacción química que una herida física?

August 14th  -  57 notes  -  O
Anonymous said:
what do you think about yulsic?? :D

image